نقش كنترل بيولوژيكي در مديريت تلفيقي آفات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
نقش كنترل بيولوژيكي در مديريت تلفيقي آفات

نقش كنترل بيولوژيكي در مديريت تلفيقي آفات

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 34 مقدمه نقش كنترل بيولوژيكي در مديريت تلفيقي آفات اين كنترل طبيعي بزرگترين قسمت از بنيادي را كه مديريت اكولوژيكي آفات بايد بر اساس آن ساخته شود ، فراهم مي نمايد . بدون آن ما قادر نيستيم كه هيچ محصولي را چه از نظر كيفي و چه از نظر كمي توليد نماييم . با موثر واقع شدن كنترل بيولوژيكي طبيعي ، قسمت عمده ي آفات كنترل مي شوند و ما فقط لازم است بر روي چندگونه مشكل آفرين كه به دلايل مختلفي تحت كنترل بيولوژ ...


  • تحقیق در مورد تاثير بيو تكنولوژي در مديريت تلفيقي آفات

    sellfiles..com/post/89/تحقیق-در-مورد-تاثير...

    مقاله در مورد تاثير بيو تكنولوژي در مديريت تلفيقي آفات در كشورهاي توسعه يافته دارای 31 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا ...

  • نقش حشرات مفید در کنترل بیولوژیک آفات + مدیریت تلفیقی

    royanstore.com/news/?id=24882

    مديريت تلفيقي آفات پنبه مقدمه مديريت تلفيقي آفت پنبه (ipm ) همواره در راه رسيدن به مديريت آفات حشره و كنه پنبه در حال تكامل است .

  • كنترل بيولوژيكي آفات و حشرات گندم

    zakhiresazigroup.blogfa.com/post/55

    تمامي حشرات در طبيعت داراي دشمناني هستند كه با توجه به شرايط آب وهوايي ومنبع غذايي ، جمعيت آنها محدود ميشود كنترل بيولوژيكي ، استفاده از دشمنان طبيعي براي كنترل آفات وحشرات است .

  • کشاورزی ، در حال حاضر

    behnamagricultural.blogfa.com/post/159

    غير از Bt باكتري هاي ديگري نيز در كنترل حشرات مؤثر هستند كه اگرچه در مقايسه با Bt كاربرد محدودتري دارند ولي در مديريت تلفيقي آفات جايگاه مهمي دارند.

  • اگرواکولوژی - استفاده از عوامل ميكروبي در كنترل آفات[1]

    agroecologyir.blogfa.com/post/60

    آفات (Pests)، در اين راهنما به مفهوم كليه عوامل زنده شامل جانوران زيان آور، عوامل بيماريزا و علفهاي هرز است، كه به نحوي در رشد، نمو و توليد گياهان اختلال ايجاد مي كنند.

  • (IPM)مدیریت تلفیقی آفات - مدیریت تلفیقی سن گندم

    rozaneh13.blogfa.com/post/2

    مديريت تلفيقي سن گندم مهم ترين عامل افزايش جمعيت و طغيان سن گندم در 25 سال اخير، تخريب مراتع( خصوصآ در ديم زارهاي كشور) و كشت گندم و جو در مراتع تخريب شده بوده است.

  • کشاورزی - کنترل آفات

    fardin-19.blogfa.com/category/30

    در مديريت تلفيقي آفات از روش‌هاي زراعي، فيزيكي و مكانيكي، بيولوژيكي براي كنترل آفات به منظور كاهش مصرف سموم و آفت‌كش‌هايي كه موجب خسارت به محيط زيست و به خطر انداختن سلامت انسان مي‌شوند ...

  • مديريت تلفيقي مزرعه ... - agrimgt.blogfa.com

    agrimgt.blogfa.com/post/45

    همچنين حفظ تعادل موادمغذي خاك و بخصوص نيتروژن مي تواند در كنترل آفات و بيماريها مؤثر باشد. ... فراهم كند و كنترل بيولوژيكي و تنوع زيستي را افزايش دهد. ... مورد استفاده در مديريت تلفيقي مزرعه ...

  • مقاله ، تحقیق ، پروژه ، پایان نامه - مديريت تلفيقي مزرعه ...

    www.getproject.blogfa.com/post/883

    مقدمه: امروزه با مطرح شدن مقوله پايداري در تمامي موضوعات مربوط به انسانها ، پايداري در بخش كشاورزي نيز مورد توجه بسياري از انديشمندان، سياستگزاران و كشاورزان قرار گرفته است.

  • کشاورزی - مدیریت تلفیقی آفات

    ghghdh.blogfa.com/category/14

    مديريت تلفيقي آفات(Integrated Pest Management) يك سيستم تصميم گيري براي كنترل آفات است كه با در نظر داشتن اصول اكولوژيك، اصول اقتصادي و علايق توليد كنند گان، تلفيقي از روش هاي مختلف كنترل (بيولوژيكي ...




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: